Umělá inteligence přináší firmám zcela nové možnosti, jak zlepšit zákaznickou zkušenost i komunikaci se zákazníky. Zlepšení spočívá v rychlosti reakcí na požadavky zákazníků přicházejících různými digitálními kanály a následnou akcí. V této oblasti dnes nejvíce strhává pozornost ChatGPT, avšak na trhu existuje celá řada nástrojů, které kromě samotné tvorby textů velmi dobře rozumějí lidské řeči, významu, kontextu slov. Mezi TOP řešení na trhu patří SentiSquare No-Code NLP platforma, která se specializuje na automatizaci a analytiku komunikace, ale také na analýzu nálady a sentimentu.
Za výzkumem a vývojem SentiSquare No-Code NLP platformy stojí česká firma SentiSquare. IXPERTA je zkušeným integrátorem řešení pro zpracování komunikace. „Naším cílem je podpořit podnikání našich klientů pomocí zlepšení uživatelské zkušenosti a komunikace s jejich zákazníky v digitalizovaném a rychlém světě. Chceme, aby firmy byly zbaveny rutinních aktivit – především na call centrech a v zákaznickém servisu,“ říká Andrej Kavický, Country Manager ze společnosti IXPERTA. „Operátoři na call centrech dnes mají k dispozici kvalitně zpracované vstupy, výrazně tak zkracujeme čas na vyřízení požadavků a firmám pomáháme šetřit náklady.
Co je SentiSquare No-Code NLP?
SentiSquare No-Code NLP platforma je softwarové řešení, které pomáhá firmám zpracovat a analyzovat obrovské množství informací z komunikace se zákazníky. Vytváří tak reálný přehled
o zákaznických preferencích a na základě toho navrhne nebo provede specifickou akci. Dokáže denně „přečíst“ tisíce zákaznických e-mailů a podle kontextu je přiřadit konkrétnímu specialistovi. Umožňuje analyzovat zpětnou vazbu a sentiment z hovorů na call centrech, z komunikace na sociálních sítích či zákaznických chatů. Tato technologie funguje na principu distribuční sémantiky, která rozumí významu slov a jejich kontext pochopí dokonce i v případě, že jsou vstupní data nekompletní a chaotická. Ke svému fungování nepotřebuje žádné speciální hardwarové vybavení, ani složité psaní kódu.
Příklad implementace SentiSquare řešení: Analýza hovorů v call centrech: Firma Srovnejto.cz trávila velké množství času manuálním poslechem svých prodejních hovorů, aby mohli zlepšovat zákaznický servis a komunikaci operátorů. I přes velké úsilí však není v lidských silách vyhodnotit desítky tisíc hovorů měsíčně. SentiSquare No-Code NLP tuto práci automatizuje a navíc dokáže „pozorně poslouchat“ naprosto vše.
Příklad implementace SentiSquare řešení: Analýza zpětných vazeb: Rohlik.cz měsíčně dostává desítky tisíc vstupů zákaznické zpětné vazby na jejich služby. Firma dnes působí na německém, rakouském, maďarském, rumunském trhu a komunikace s klienty tak probíhá v různých jazycích. SentiSquare No-Code NLP je jazykově nezávislé a poradí si i s těmito jazyky, změří náladu zákazníků a poskytne obchodní přehledy ve formě strukturovaných reportů.
Pokud vás zajímá, jak může SentiSquare No-Code NLP platforma pomoci vaší firmě, navštivte odborný seminář SentiSquare No-Code NLP versus ChatGPT, který se uskuteční 18.10. 2023
SentiSquare AI versus ChatGPT.
ChatGPT od OpenAI a podobné technologie, jako Google Bard či Google Translate, tvoří obsah
a zejména texty na základě jazykového modelu. Účelem SentiSquare No-Code NLP platformy není tvořit nové texty, ale především porozumět vstupním informacím i sentimentu z různých zdrojů (e-mail, telefonát od zákazníka, chat, sociální sítě, …) a vytvořit na ně správnou akci. Ta může představovat automatickou odpověď na e-mail, přeposlání e-mailu správné osobě, zařazení komunikace do správné kategorie, analýza konkrétního textu či hodnocení výkonu operátora.
Rozdíly mezi těmito technologiemi jsou i z pohledu architektury a nároků na IT infrastrukturu. ChatGPT vyžaduje farmu grafických karet a je k dispozici pouze prostřednictvím cloudu. Na druhé straně SentiSquare No-Code NLP platformu lze nasadit v cloudu, ale i přímo ve firmě bez potřeby dodatečné investice do dalšího hardwaru.
ChatGPT – velký transformer pro tvorbu textu
ChatGPT představuje impozantní jazykový model s miliardami parametrů, který dokáže generovat kvalitní a poutavý text na základě zadaného kontextu (promptu). ChatGPT, podobně jako další moderní NLP algoritmy, je založen na tvz. transformerech, speciální architektuře neuronových sítí. Tyto neuronové sítě jsou schopny zpracovávat obrovské datové toky prostřednictvím „attention mechanismu“ a poskytovat odpovědi při úkolech zpracování přirozeného jazyka. „Obr“ ChatGPT patří v tvorbě textu mezi nejlepší nástroje na trhu.
SentiSquare No-Code NLP – speciální trénovaní tranformeři pro specifické úkoly
Na druhé straně, SentiSquare No-Code NLP platforma je all-in-one řešení pro správu a analýzu textových dat. Představuje skupinu menších transformerů (s maximálně 10 miliony parametry), kteří jsou však speciálně trénováni na konkrétní úkoly. Co ji však činí výjimečnou, je její schopnost specializovat se na firmy a jejich potřeby – získat expertízu a analýzy pro konkrétní data, témata či byznys kategorie a díky tomu dokáží překonat všeobecné (velké) transformery v dané oblasti.
Hlavním rozdílem je také schopnost tréninku. ChatGPT technologii lze ovládat pouze pomocí tzv. promptingu, tedy změníme-li zadání a vstupy, přizpůsobí se tomu i výsledek. SentiSquare No-Code NLP platforma se trénuje a zlepšuje zcela samostatně – funguje podobně jako lidský mozek, dokáže velmi rychle identifikovat trendy, optimalizovat výpočty a adaptovat se na změny.
Jak a kdy používat některou z pokročilých AI platforem?
Pokud potřebujete zlepšit zákaznickou zkušenost, zjistit relevantní zpětnou vazbu na vaše služby nebo získat poznatky z velkého množství dat, v této oblasti je SentiSquare No-Code NLP platforma bezkonkurenční. Pomůže vám získat cenné informace z různých komunikačních kanálů a umožní vám lépe a rychleji reagovat na jejich potřeby.
Zároveň však můžete obě technologie velmi dobře využít v oblasti zákaznické podpory. ChatGPT je skvělý nástroj při přípravě textů – kampaní, odpovědí na dotazy zákazníků, tvorbě návodů a příruček, no a s pomocí SentiSquare No-Code NLP platformy umíte tyto texty přesně zakomponovat do různých byznys scénářů.
Využití SentiSquare No-Code NLP platformy a podobných technologií může přinést revoluci do způsobu, jakým firmy komunikují se zákazníky a zlepšují své služby. Bez ohledu na to, zda se jedná o automatizaci e-mailové komunikace, hodnocení operátorů call centra nebo analýzu sentimentu zákazníků.
Pro více informací se obraťte na tým IXPERTA, který vám poskytne nezávaznou konzultaci nebo navštivte stránku SentiSquare No-Code NLP platformy, kde se dozvíte více o našich službách.
Ocenění Českých exportérů stojí na Vaší straně. Vnímáme Vaše potřeby, hledáme řešení a poskytujeme informace a inspiraci.