Loading...

HARMON research: Prožili jsme digitální evakuaci

10.07.2020

N&N Magazín pro Prahu a Berlín

Malá česká butiková firma Harmon research – zaměřená na průzkum trhu a marketingové poradenství – má za sebou v důsledku krize kompletní transformaci a před sebou nové výzvy. Její majitelka Lenka Harmon fandí českým značkám a tvrdí, že nyní budou hrát hlavní roli lokálnost a správné nastavení produktů.

Jak se vlivem koronakrize přehodnotil postoj firem k jejich marketingovým aktivitám?

Byli jsme ze dne na den evakuováni do digitálního světa. Kompletně se změnila firemní kultura, forma komunikace, potřeby, očekávání a samozřejmě i každodenní život s novými výzvami, obavami a tužbami. Jak vyplývá z aktuálního B2B výzkumu společnosti HARMON research, 40 % firem očekává, že jejich firemní situace se v nejbližších měsících zhorší. I proto se firmy musely adaptovat a velmi rychle implementovat nové postupy, služby a produkty. Většina firem brzy pochopila, že musí investovat do marketingu a celkového rozvoje. Teď, více než kdy předtím, je klíčové poznat a pochopit pohnutky klientů, obchodních partnerů a zaměstnanců.

Přečíst celý článek

Další články

OCENĚNÍ ČESKÝCH EXPORTÉRŮ 2020

Ocenění Českých exportérů stojí na Vaší straně. Vnímáme Vaše potřeby, hledáme řešení a poskytujeme informace a inspiraci.

Partneři

Logo - DAQUAS
Logo - PALATINUM
Logo - NSG MORISON
Logo - Kompass Czech
Logo - VODAFONE
Logo - Advanced Medical Solutions
Logo - PRESENTIGO
Logo - FORTINET
Logo - Lorenc Logistic
Logo - Veracomp
Logo - Veracomp
Logo - ČESKÁ MINCOVNA
Logo - MEDIAREX

Mediální partneři

Logo - ČIANEWS
Logo - Regionální televize
Logo - TRADE NEWS
Logo - Age
Logo - EURO
Logo - EPRAVO.CZ
Logo - DENÍK
Logo - BRANDS & STORIES
Logo - FRANCHISING.CZ
Logo - PROSPERITA
Logo - BUSINESS LEADERS
Logo - Transport-logistika.cz - online deník o dopravě a logistice
Logo - Inpublic Group
Logo - ACE (Aerospace Central Europe)
Logo - A11