N&N Magazín pro Prahu a Berlín
Malá česká butiková firma Harmon research – zaměřená na průzkum trhu a marketingové poradenství – má za sebou v důsledku krize kompletní transformaci a před sebou nové výzvy. Její majitelka Lenka Harmon fandí českým značkám a tvrdí, že nyní budou hrát hlavní roli lokálnost a správné nastavení produktů.
Jak se vlivem koronakrize přehodnotil postoj firem k jejich marketingovým aktivitám?
Byli jsme ze dne na den evakuováni do digitálního světa. Kompletně se změnila firemní kultura, forma komunikace, potřeby, očekávání a samozřejmě i každodenní život s novými výzvami, obavami a tužbami. Jak vyplývá z aktuálního B2B výzkumu společnosti HARMON research, 40 % firem očekává, že jejich firemní situace se v nejbližších měsících zhorší. I proto se firmy musely adaptovat a velmi rychle implementovat nové postupy, služby a produkty. Většina firem brzy pochopila, že musí investovat do marketingu a celkového rozvoje. Teď, více než kdy předtím, je klíčové poznat a pochopit pohnutky klientů, obchodních partnerů a zaměstnanců.
Ocenění Českých exportérů stojí na Vaší straně. Vnímáme Vaše potřeby, hledáme řešení a poskytujeme informace a inspiraci.