Loading...

FILMOVÝ SVÁTEK

05.01.2024

Hodinářská společnost Carollinum se stala hrdým partnerem přehlídky KVIFF Classics. V návaznosti na tuto spolupráci podpoří také letošní 58. ročník MFF Karlovy Vary. Majitelky společnosti Tamary Kotvalové jsme se zeptali nejen na její oblíbené filmy. . . 

V prosinci se v pražských kinech Světozor a Ponrepo konal již druhý ročník přehlídky KVIFF Classics. Ten přinesl velká filmová díla, která se nesmazatelně zapsala do historie světového filmu.  Přehlídku pořádal MFF Karlovy Vary ve spolupráci s Národním filmovým archivem a společnost Carollinum se stala jejím partnerem. Zahajovacím filmem festivalu KVIFF Classics byl slavný český snímek režiséra Juraje Herze Petrolejové lampy z roku 1971. Ten byl digitálně zrestaurován za podpory Eduarda a Milady Kučerových a v 4K kvalitě byl divákům představen v kině Světozor. 


Proč jste se rozhodli přehlídku tentokrát podpořit a jak jste akci vnímala? 
Pražská prosincová událost KVIFF Classics, stejně jako Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary jsou oslavou české i světové kinematografie. My v Carollinu podporujeme osobnosti a projekty, na které můžeme být my Češi náležitě hrdí. Národní hrdost je něco, co podle mého názoru mnoha lidem chybí, hlavně mladé generaci. Ale neměli bychom zapomínat na své kořeny a na ty, kteří pro naši zemi tolik vykonali. Rozhodli jsme se podpořit kulturu a film, podobně jako značka Rolex, jež je partnerem Cen Akademie (Oscar), či Jaeger-LeCoultre, podporující filmový festival v Benátkách. Obě hodinářské ikony zastupujeme na našem trhu.

Zmínila jste, že bychom měli být hrdí na naše filmové tvůrce, lidi, kteří naši zemi proslavili. Který z českých filmů je vaše srdeční záležitost? 
Skvělých českých snímků je opravdu hodně, je těžké vybrat jediný. Mám ráda nezaměnitelný humor filmů Slavnosti sněženek, Pelíšky či Obecná škola.


Vaše společnost má na českém trhu silnou pozici. V čem vidíte její unikátnost? 
Jsme rodinná firma s více než pětadvacetiletou historií. Rodinnou proto, že mi s jejím chodem pomáhají moje tři děti, rodinný je především přístup k našim klientům a zároveň to, jak celé Carollinum funguje. Jsme tým lidí, kteří se s vášní pro práci pouští do nových projektů a nebojí se nových výzev, právě naopak. Těšíme se na ně, jedeme na plný plyn a držíme spolu. Myslím si, že právě ona rodinná atmosféra, to, že se mohu na své kolegy spolehnout je důvod, proč jsme lídr na trhu. To nás dělá unikátní.

Jaké jsou vaše vize do budoucna? Na co se mohou vaši klienti těšit? 
Jsme známí tím, že jsme hodně dynamická firma, že plánujeme stále něco nového. Novinek je hodně, právě jsme získali do portfolia butiku Carollinum švýcarskou značku Zenith, a bude toho více, pracujeme na tom, abychom letos naši pozici na trhu ještě posílili. Máte se na co těšit.  

www.carollinum.cz

Další články

OCENĚNÍ ČESKÝCH EXPORTÉRŮ

Ocenění Českých exportérů stojí na Vaší straně. Vnímáme Vaše potřeby, hledáme řešení a poskytujeme informace a inspiraci.

Partneři

Logo - AC-T servis
Logo - BEWIT
Logo - ČESKÁ MINCOVNA
Logo - dobrá TISKÁRNA
Logo - ECOAR s.r.o.
Logo - ETERNAL BY HELENA
Logo - ETERNAL BY HELENA
Logo - Intedat
Logo - JŠK ADVOKÁTNÍ KANCELÁŘ
Logo - Microsoft
Logo - PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o.
Logo - Vere Prague

Partner slavnostního vyhlášení

Logo - Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR
Logo - Business klub Ukrajina
Logo - ORLEN Unipetrol
Logo - ČSOB
Logo - TROX TECH-TRADE
Logo - Zásilkovna

Dodavatelé

Logo - Dermacol
Logo - VINAŘSTVÍ MALÁNÍK – OSIČKA s.r.o.
Logo - BELLES FLEURS
Logo - IDC - FOOD
Logo - JAPONSKÁ RÝŽE
Logo - MY JAPAN
Logo - SMART WALLS
Logo - BERGL DIAMONDS

Mediální partneři

Logo - Age
Logo - BUSINESSINFO.CZ
Logo - BRANDS & STORIES
Logo - DENÍK
Logo - EPRAVO.CZ
Logo - HORIZONT POINT
Logo - Inpublic Group
Logo - PROSPERITA
Logo - TRADE NEWS
Logo - Transport-logistika.cz - online deník o dopravě a logistice