Loading...

E-shop… alfa a omega současnosti, ale jak na něj?

12.11.2020

Chystáte se prodávat své zboží na internetu? Máte velké ambice ? Provozovat eshop vypadá dnes možná až triviálně. Jenže zdaleka nestačí mít jen kvalitní technické řešení. To hlavní je samotný obsah eshopu a jeho neustálé přizpůsobování vývoji zájmu zákazníků. Samotné technické zázemí eshopu je jen prázdná výloha, zákazníky osloví až konkrétní zboží v této výloze. O vašem úspěchu rozhodne především to, jestli toto zboží nabídnete zákazníkům lépe, než konkurence.

Generali Česká pojišťovna pro vás vybrali 8 tipů, na co byste neměli zapomenout, než svůj eshop spustíte a pokud už máte eshop spuštěný, vyzkoušejte  10 rad a doporučení, jak výrazně zvýšit šance, že váš eshop bude úspěšný. Takový, který vašim zákazníkům nabídne vše, co učiní elektronické nákupy snadné, spolehlivé a pohodlné.

S dobrou strategií pro online prodej budete mít mnohem větší šanci na úspěch u zákazníků.

Další články

OCENĚNÍ ČESKÝCH EXPORTÉRŮ

Ocenění Českých exportérů stojí na Vaší straně. Vnímáme Vaše potřeby, hledáme řešení a poskytujeme informace a inspiraci.

Partneři

Logo - AC-T servis
Logo - BEWIT
Logo - ČESKÁ MINCOVNA
Logo - dobrá TISKÁRNA
Logo - ECOAR s.r.o.
Logo - ETERNAL BY HELENA
Logo - ETERNAL BY HELENA
Logo - JŠK ADVOKÁTNÍ KANCELÁŘ
Logo - Kompass Czech
Logo - Microsoft
Logo - Vere Prague

Mediální partneři

Logo - Age
Logo - BUSINESSINFO.CZ
Logo - BRANDS & STORIES
Logo - ČIANEWS
Logo - DENÍK
Logo - EPRAVO.CZ
Logo - HORIZONT POINT
Logo - Inpublic Group
Logo - PROSPERITA
Logo - Regionální televize
Logo - TRADE NEWS
Logo - Transport-logistika.cz - online deník o dopravě a logistice